vrijdag 9 oktober 2015


Ik heb de vraag gekregen of ik iets moois kon maken voor een bruiloft, iets waar geld in kon.
Ze kozen voor een boek die ik al eerder had gemaakt voor een 50 jarig huwelijk. 





Deze heb ik nu aangepast zodat het mooier is voor een "vers"bruidspaar, die beginnen immers aan het schrijven van een nieuw boek.
Na heel lang rondlopen bij mijn favoriete hobbywinkel kwam ik er nog niet helemaal uit. Het karton was niet helemaal wat ik in mijn hoofd had en ik vond zo'n leuk lint.... dat paste uiteraard weer niet bij het karton wat ik uiteindelijk had gekozen. Ik besloot om thuis eerst maar verder na te denken hoe ik het dan zou aanpakken. Toen vroeg ik even om hulp, want ik was op zoek naar vellum voor een ander project wat ik wilde maken en ineens EUREKA, ik zag het helemaal voor me.


Dus thuis meteen aan de knutsel gegaan en zo kon ik gisteren mijn boek afmaken. Wat is dat vellum leuk om mee te werken. 
Op de pagina staat een bijbeltekst die ze er graag op wilden. Daarachter zit een groot vak waar iets ingedaan kan worden en op de bodem daarvan zie je dezelfde afbeelding als op de voorkant.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten